>

Tuesday 20 November 2012

Kembali Bermula~

Assalamualaikum, hye :) ...Lamanya aku tak bukak blog sndiri,haha.. Tapi harini bukak tiba2 dpt ilham nak edit,design baru.. Cantik tak? kalau cantik puji lah, kalau tak cantik diam je,hehe..
Hmm,tajuk post ni kembali bermula, tapi apa yg kembali ? Apa yg bermula? Ni bukan kembali ke rahmatullah ye xD Ni blog ni kembali hidup dan insyaallah akan sentiasa diupdate jikalau laptop ini ada di rumah :D
Insyaallah lepas ni blog ni akan ditukar content dia, aku akan uboh chord gitar artis/band2 indie yg ada kat malaysia ni(curi kat blog lain) dan update pasal band Hujan..
Ni ada gambar depa.. Sweet je diorang,kawan baik dan bandmate.. Nama diorang dari kiri ke kanan=>AG COCO(Hedzry Hafiz),Hang Dimas Santoso,Izzat Uzzaini,Noh Salleh,Am... AG ni jenis happy gila dan dia ni jenis kuat kerja.. Dimas ada bisnes(morningrocket) kat KL,aku taktaw kat mana tapi aku selalu usha website diorang..Izzat bassist yg sempoi..Noh baik hati,penyayang(chewahhh) dan otak lagu.. Kdg2 dia senang marah.. Am nampak mcm pemalu tapi sekali kenal taw la prangai dia,haha...
Haaa, cerita pasal Hujan,korang suka tak lagu kat blog aku ni? Best beb, Tajuk lagu ni DBS atau Dia Bukan Segalanya.. Sedih je dengar walaupun lagu ni rancak,hoho..Lagu tu lagu baru kat album Sang Enemy, aku ada album ni :)   *album ni lebih kepada metal
Tapi ada dua ja lagu yg jenis jerit2, Mana Mungkin dan Janji kita..Banyak muzik yg Hujan boleh bawak,dan smpai sekarang banyak peminat diorang kat Malaysia,Brunei,Singapura,Indonesia dan negara luar.. Betapa bangganya aku kalau tgk muzik Malaysia berjaya kat luar.. Takpelah, yg penting Hujan dah berusaha sebaik mungkin dan maybe lepas ni nama diorang akan naik kat antarabangsa..Eh lupa nak bagitahu, Tahun depan Hujan akan buat Tour, so jom ramai2 RIOT !!!

No comments: